Cari Blog Ini

Mengenai Saya

Foto saya
Muara Teweh, Kalimantan Tengah, Indonesia
Hidup Untuk Belajar, Belajar Untuk Kehidupan

Kamis, 13 Agustus 2020

KARUNGUT : PETEH KEMERDEKAAN

Salam Tabe Tundah Pahari
Aku handak umba manyanyi
Nyanyi Karungut budaya Seni
Ayuh itah umba malastari

Hetuh aku handak nyarita
Kesah je auh jadi merdeka
Padahal are kesah je nyata
Je dia tame hung akal jiwa

Miris hung atei, tege berita
Anak tabela, tame panjara
Gawi mahapa manjual narkoba
Mahadep Polisi, kilau jatun sala

Jete je auh itah merdeka
Tabela jatun peduli kia
Dia manduhup membangun bangsa
Malah bagawi luar Indonesia

Kekerasan merajalela
Peristiwa berbau Sara
Padahal auh jadi merdeka
Harus manggatang utus Indonesia

Peteh Bahalap akan Tabela
Ayuh Umba Partisipasi Kea
Umba teladan Pahlawan Bangsa
Mangat Indonesia Tutu Merdeka

Ela laya je, ngaju ngawa
Dinun manfaat, akan ketun kea
Aktif kreatif, tuh je bakena
Bawi Hatue, Harapan Bangsa

Tege peteh pahlawan Bangsa
Auh Proklamator Sukarno Hatta
Merdeka Itah Nah Seutuhnya
Beken inenga Penjajah Belanda

Tikas Tuh Helu aku nyarita
Balaku ampun barata rata
Amun kesahkuh tuh are sala
Bingat itah jadi Merdeka

Tidak ada komentar: